środa, 2 października 2013

Racuchy ziemniaczane na otro :D

Racuch – dla jednych placek na bazie mąki, mleka świeżego lub zsiadłego i drożdży, dla innych natomiast placuszek z tartych ziemniaków, mąką, jajem oraz dodatkami według uznania.
W mojej rodzinie utarło się, że racuch to smażone ziemniaki więc dziś dnia i z pewnością przez całe życie placek ziemniaczany będzie dla mnie racuchem. Koniec kropka, czas podać przepis :D
Wymyśliłam sobie, że przygotuję racuszka orientalnego, nasyconego ostrymi, intensywnymi smakami i tak wśród startych 4 sporych ziemniaczków, mąki w ilości pół szklanki, jajka i odrobiny soli znalazły się: drobno posiekane – dymka oraz połowa niedużej papryczki chili, zgnieciony ząbek czosnku oraz połowa łyżeczki przypraw: curry i słodkiej papryki.
Na rozgrzanej patelni usmażyłam 10 racuszków (na 1 placek 1 łyżka masy) i… Zjadłam wszystkie ze smakiem, nie dzieląc się z nikim ;o). Polecam!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za Twój cenny koment!!