czwartek, 30 maja 2013

Fashion Designer Awards

Karolcia ponownie sprawiła mi nie lada niespodziankę :D  Dzięki Niej mogłam uczestniczyć w Gali Fashion Designer Awards.
Modowe eventy nie znają takiego słowa jak punktualność, a godzinę na zaproszeniu można byłoby nie zamieszczać, bo i tak na nią nikt nie zwraca uwagi, traktuje chyba jako element graficzny. Feszyn eventy zatem rozpoczynają się z minimum dwugodzinnym poślizgiem więc wszyscy, pojawiający się o czasie bez towarzystwa, mogą się nudzić… Mi i Karo na szczęście to nie grozi, zawsze mamy o czym pogadać więc czas oczekiwania na rozpoczęcie minął błyskawicznie.
Pojawia się prowadząca Galę… Po krótkim (na szczęście) wystąpieniu, w którym usłyszeliśmy temat kolekcji, jakim był Paryż, po krótkim filmie, w którym zobaczyliśmy migawki, które każdemu nieodzownie kojarzą się z Francją, wkraczają na scenę modelki…
Młodzi projektanci to niezwykle utalentowane osoby, którzy, będąc na początku drogi, posiadają swoją nieskażoną wizję mody – nieskażoną trendami, uniwersalizmem. Indywidualność i niepowtarzalność to ich cechy szczególne. Każdy z pokazów miał swoją unikalną duszę, spójność kolekcji była również nieodzownym elementem każdej prezentacji.
Byłam niesłychanie poruszona każdym z projektów. Ciekawe formy, unikalne konstrukcje, idealnie dopasowane do projektu materiały , do tego dobra muzyka sprawiały, że pokazy chłonęłam z przyjemnością. Zdjęcia, jak zwykle, nie są dobrej jakości, muszę koniecznie zainwestować w aparat ;]

Paris Paris
 


Na FDA mieliśmy również przyjemność obejrzeć najnowszą kolekcję zeszłorocznej laureatki - Zuzy Szamockiej.




Projektanci oraz sponsorzy w komplecie.







  Oto kolekcja, która ujęła  mnie najbardziej - Julia Juszyńska i Jej Paryż w nowoczesnym wydaniu.




Na koniec nuta, która rozbrzmiewała podczas grande finale :D (lovin' it)!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za Twój cenny koment!!