wtorek, 21 maja 2013

"Wielka moda"

 Dziś Karolcia mnie zaskoczyła :D Znamy się od niedawna, ale wiemy o sobie już dużo. Karolcia na przykład wie, że bardzo lubię ciuchy więc często robi mi przemiłe niespodzianki, zapraszając  na pokazy „wielkiej mody”. Karolcia, z ramienia pewnej firmy obuwniczej, przeprowadza wywiady z gośćmi pokazów – znanymi twarzami – im bardziej znane i im młodsze, tym lepszy kontęt :)
Chwilkę temu wróciłam z Soho Factory – wyjątkowe miejsce, awangardowa przestrzeń dla kultury i biznesu. Miejsce przepełnione sztuką, interesującym designem, smakami i zapachami dobrej kuchni.
Chwilkę temu uczestniczyłam w arcyważnym wydarzeniu świata pustki i lansu, jakim był pokaz duetu Paprocki i Brzozowski. Postanowiłam czym prędzej popełnić wpis, by kontęt nie uciekł :) więc chętnie, jak każdy uczestnik artystycznego wydarzenia, skomentuje to, czym uraczył nas owy znany duet projektantów.
Paprocki i Brzozowski to marka, którą cechuje zamiłowanie do klasyki, ekstrawagancji, luksusu. Duet najchętniej projektuje rzeczy wieczorowe – suknie, sukienki koktajlowe, bądź „modę biurową”- garnitury, spódnice w zestawieniu z koszulami, bluzami. Co Panowie pokazali dziś? Oczywiście to, co Ich cechuje – klasykę w lekko nowoczesnym wydaniu – tradycyjne kroje urozmaicone suwaczkami, „falującymi” dekoltami , gdzieniegdzie ciekawe materiały, faktury, cekinowe wstawki. Kolekcja podzielona na cztery (bądź pięć :) Nie wiem, czy widziałam wszystkie, ponieważ walczyłam z aparatem) tematyczne prezentacje kolorystyczne: biel i jej odcienie, szarość z niebiesko-chabrowymi odcieniami, „biurowy look” z dominującą czernią i musztardowymi akcentami oraz iście wieczorowo-galowy szyk. Powściągliwe, trochę nudne, typowe projekty do noszenia na co dzień oraz na wyjątkowe okazje z pewnością przypadną do gustu zarówno dwudziestkom, jak i paniom 40+ - duet chyba chce z kolekcją trafić do jak najszerszej grupy odbiorców (na wybiegu pojawiali się również mężczyźni).
Podsumowując – przestrzał wiekowy spowoduje, że ciuszki będą się sprzedawać, a Panom na pewno dużo do sakiewki wpadnie :) Z niecierpliwością czekam na zdjęcia paparazzo, projekty pewnie będą inaczej wyglądać, chętnie skonfrontuję to, co widziałam na własne oczęta ze zdjęciami z pierwszych stron portali… A tymczasem, paczcie to! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za Twój cenny koment!!