piątek, 1 listopada 2013

Koszulove!

Człowiek to istota kochliwa, miłuje wiele rzeczy. Bywają to różne, czasem dziwne, bądź mniej dziwne rzeczy. Człowiek miłujący rzeczy chce mieć z nimi zawsze do czynienia i na przykład kolekcjonuje je, tworzy, jest z nimi często bądź zawsze. Człowiek z tymi rzeczami może związać swoje życie zawodowe na przykład, rzeczy, które miłuje mogą być jego pasją, zainteresowaniem, jego sposobem na spędzanie wolnego czasu, poprawę humoru.
Każdy miłuje jakieś rzeczy, otacza się nimi świadomie bądź mniej świadomie, każdy jakieś rzeczy ma.
Ja również mam, miłuję różne rzeczy i otaczam się nimi. Rzeczy, które miłuję to rzeczy, które pełnią jakieś ważne funkcje w moim życiu na przykład… Ubierają mnie ;o), albo pomagają coś dobrego ugotować :D. Są jeszcze rzeczy, dzięki którym mogę zgłębiać wiedzę na interesujące mnie tematy, albo które umożliwiają mi uprawianie ulubionych sportów. Mnóstwo mam ulubionych rzeczy, jednymi z nich są rzeczy – koszule na przykład.
Rzecz, jaką jest koszula to bardzo intrygująca rzecz. Jest jak kameleon – dopasuje się do każdego otoczenia. Ostatnimi czasy jest również bardzo uniwersalna – można nosić ją wszędzie, zestawiając ze wszystkim. Dostojna bądź casualowa, klasyczna czy ekstrawagancka, na spotkania biznesowe lub do klubu czy na co dzień – ma wiele wcieleń. Jednak koszula nie zawsze pełniła takie funkcje, jakie sprawuje dziś. Jej historia jest bardzo ciekawa. Być może nie wiecie, że na początku skrupulatnie skrywano ją przed światem, ponieważ była… Bielizną! Lektura obowiązkowa: http://bit.ly/1iAHSDp
Mnóstwo koszul wisi w szafie mej, o różnych krojach, z przeróżnych materiałów i w najróżniejsze wzory. Najwięcej jest tych… dużo za dużych, ponieważ gównie z takimi koszulami można pokombinować przy stylizacji:
- zwijamy rękawki – koszula zyskuje casualowy styl
- związujemy końce – niewymuszona elegancja gotowa.
Mnóstwo sposobów na te koszule mam. Zakładając luźną koszulę na górę, dół zwykle mnie obciska. Jednak nie tylko w takim zestawieniu możemy utrzymać proporcje. Do luźnej koszuli również będzie pasować rozkloszowana spódnica czy też spodnie a’la bermudy, drapowane, z zakładkami na bioderkach albo szorciki. Ach te koszule, pasują do wszystkiego!



 
  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za Twój cenny koment!!